Ostutingimused

1. Müügitingimuste kehtivus
1.1 Müügitingimused kehtivad aadressil www.carenoil.ee asuva Carenoil e-poe kliendi (edaspidi 'Tarbija') ja müüja Kleenoil Eesti OÜ, Kandle 26, Tallinn 10920, Eesti, äriregistri kood 12089301 ('’e-pood') vahel toodete ja teenuste ostmisel.
1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.carenoil.ee e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtiv võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. 
1.3 Carenoil e-pood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.carenoil.ee.
Tarbija vastutab selle eest, et ta oleks kursis Carenoil e-poe tingimuste muudatustega, mis puudutavad tema õigusi või kohustusi. Kõik muudatused hakkavad kehtima koheselt pärast nende avaldamist e-poes. Kui Tarbija pärast nende muudatuste avaldamist Carenoil e-poodi külastab, nõustub ta automaatselt viimati muudetud ja kehtivate tingimustega. Kui Tarbija nende tingimustega ei nõustu, peab ta lõpetama Carenoil e-poe veebilehe kasutamise.

2. Hinnainfo
2.1 Kõik Carenoil e-poe hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2 Alla 49 EUR maksva tellimuse puhul kehtib Eesti-sisene transporditasu, mille summa oleneb Tarbija poolt valitud saatmismeetodist. (Omniva pakiautomaat 2,99 EUR; Omniva kulleriteenus 4,70 EUR).
2.3 Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni ( 2 päeva pärast tellimuse esitamist).
2.4 Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Carenoil e-poe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi. 
2.5 Carenoil e-poel on õigus müügihindu muuta. Need muudatused avaldatakse e-poes www.carenoil.ee.

3. Tooted ja tellimine
3.1 Lisage soovitud tooted ostukorvi.
3.2 Tellimuse esitamiseks klikkige kõigepealt Ostukorvi lehel oleval lingil 'Telli'.
3.3 Te võite esitada ühe tellimuse või luua konto ja tellida püsikliendina. Kui olete juba klient, võite sisse logida ning läbida ostu- ja makseprotsessi kiiremini.
3.4 Täitke maksmise lehel olevad nõutud väljad, valige sobiv kohaletoimetamise meetod ja klikkige makseviisi lingil. 
Maksta saate ülekandearve alusel, mis saadetakse pärast kassast väljumist teie e-mailile.
3.5 Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
3.6 Saadame teile e-maili (sh. tellimuse numbri) kinnitamaks, et oleme teie tellimuse kätte saanud ("Kinnitus"). Kinnitus saadetakse teie poolt antud e-maili aadressile.
3.7 Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel E−R 9.00−18.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.  
3.8 Kui mõne Carenoil e-poe tootenimekirjas oleva toote hind või info on vale, jätab Carenoil e-pood endale õiguse teie tellimus tagasi lükata või tühistada (olenemata sellest, kas olete tellimuse eest juba maksnud). Käesolevaga nõustute, et meil ei ole kohustust müüa e-poes toodet, kui selle toote hind või andmed on valed. Kui olete juba tasunud tellimuse eest, mis seejärel meie poolt tagasi lükatakse või tühistatakse, maksame teile tagasi kogu tellimuse eest tasutud summa. 
3.9 Carenoil e-pood on rakendanud mõistlikke meetmeid, et oma tooteid e-poes olevatel fotodel ja teistel piltidel võimalikult tõepäraselt kujutada; mõned tooted võivad ekraani vigade ja fototehnika tõttu paista veidi suuremana või väiksemana kui nad tegelikult on. Mõned tooted võivad olla piltidel kujutatud suuremana kui nad tegelikult on, et kõik detailid hästi näha oleksid või väiksemad, et terve toode hästi välja paistaks. Lisaks olenevad ekraanil nähtavad detailid (muster, värv, tekstuur jne) teie arvuti monitorist ja seetõttu võivad toote detailid erineda ekraanil nähtust.

4. Müügilepingu jõustumine
4.1 Kauba müügilepinguga kohustub Carenoil e-pood andma Tarbijale üle olemasoleva või Carenoil e-poe poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Carenoil e-poele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
4.2 Tellimused, mille eest ei ole tasutud, tühistatakse 2 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
4.3 Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Carenoil e-poe pangakontole.

5. Muudatused ja tühistamine
5.1 Kui soovite oma tellimuse tühistada või seda muuta, saatke e-mail aadressile carenoil@kleenoil.ee.
5.2 Teeme kõik, et teie palve täita. Kui aga tellimus on juba esitatud, et saa me garanteerida ostu tühistamist või muutmist. 

6. Kohaletoimetamine
6.1 Kohaletoimetamise aeg võib oleneda tootest, sest tooted asuvad erinevates ladudes. 
6.2 Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad alates hetkest, kui makse tellimuse eest laekub e-poe pangakontole.
6.3 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb tellimuse vormistamisel hoolikas olla ja esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
6.4 Kui tellimust ei ole võimalik täita, võtab Carenoil e-poe töötaja Tarbijaga ühendust ja pakub talle uut kohaletoimetamise aega või võimalust asendada tellitud toode teise, sarnase hinna ja kvaliteediga tootega või tagastab Tarbijale raha. Tagastame raha hiljemalt 14 päeva pärast.
6.5 Carenoil e-pood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Carenoil e-pood ei saanud ette näha ega mõjutada.

7. Kauba tagastamise ja vahetamise õigus
7.1 Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. 
Kliendil ei ole taganemisõigust, kui tooted on kliendile kohandatud või mingil muul viisil muudetud.
7.2 Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
7.3 Selleks, et e-pood saaks toote tagastamist käsitlema hakata, peab Tarbija saatma e-maili aadressile carenoil@kleenoil.ee ja küsima tagastuskoodi.
Carenoil e-pood ei vastuta kaotatud või kahjustatud pakendite eest. Me ei vastuta saadetiste eest, millest meid eelnevalt ei teavitatud. 
Palun hoidke alles paki saatmist tõestav dokument (jälgimisnumber). Tarbija vastutab kõikide toodete eest seni, kuni Carenoil on need kätte saanud.
7.4 Tarbija ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui Carenoil e-pood on nõustunud kaubale ise järele tulema.
7.5 Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
7.6 Kõik tagastatavad tooted peavad olema heas seisukorras, originaalpakendis ja dokumentidega ja kõikide lisadega, et tagada täielikku tagasimakset. Tagastatava tootega peab kaasas olema ka ostuarve koopia ja täidetud taganemisvorm. 
Tagastatav pakk tuleb saatmiseks karpi panna. Kui tagastatavate toodete originaalpakendile on kleebitud postikleebised, peetakse tooteid kasutatatuks ja raha ei tagastata. Kleepige postikleebis ainult välisele karbile, MITTE toote originaalpakendile. Kui tagastatav toode saadetakse meile ilma välise pappkarbita, ei saa me saadetist vastu võtta.
7.7 Kõik tagasimaksed teostatakse 14 päeva jooksul alates toodete saabumisest Carenoil e-poe tagastusaadressile. 
Pärast tagastatud toote kättesaamist saadetakse Tarbijale e-maili teel kinnitus. Carenoil e-poe kvaliteediosakond vaatab tagastatud toote(d) üle. Tooteid, millel on kasutamise märgid või on kahjustatud, ei võeta tagasi ja tagastatakse kliendile.
7.8 Tagastatav raha kantakse tagasi kontole, millelt makse sooritati. Hinnaerinevuse korral võtame teiega ühendust, et lahendada probleem/tagastada raha.
7.9 Kauba tagastamisega seotud kulud kannab Tarbija ja neid kulusid me ei hüvita. Nende kulude alla kuuluvad toote saatmine meile ning vajadusel ka kõik välja vahetatud toote kliendile saatmise kulud. 
Carenoil e-poest ostetud tooteid EI TOHI meile tagastada tavalise posti teel. Teie enda turvalisuse huvides tuleks toote saatmiskulud eelnevalt täies ulatuses tasuda ning soovitame kasutada sellist saatmismeetodit, millega kaasneb jälgimisteenus. Me ei saa teilt seda nõuda, ent soovitame saadetise kindlustada, sest me ei ole vastutavad ja ei saa ka maksta hüvitist sellise tagastatud toote eest, mis ei ole meieni jõudnud või on transpordi käigus kahjustada saanud. Eesti-siseselt soovitame toodete tagastamiseks kasutada Omniva pakiautomaati või Omniva kullerteenust.

Kõik tagastatud tooted tuleb saata järgmisel aadressil:
Kleenoil Eesti OÜ
Saaja: Carenoil
Kandle 26,
Tallinn 10920
Eesti
e-mail: carenoil@kleenoil.ee
Tel: +372 5647 9935


8. Vääramatu jõud
8.1 Carenoil e-pood ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Carenoil e-pood ei saanud ette näha või mõjutada.

9 Isikuandmete töötlemine
9.1 Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-maili aadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
9.2 Carenoil e-poel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
9.3 Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
9.4 Elektroonilisi isikuandmeid kasutatakse otsepostituseks vaid siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel www.carenoil.ee.

10. Pretensioonide esitamise kord
10.1 Carenoil e-pood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
10.2 Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda kahe kuu jooksul Carenoil e-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
10.3 Kauba mittevastavuse või kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
10.4 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Carenoil e-pood ja Tarbija omavahel kokku. Tootjapoolse praagi parandamise kulud katab Carenoil e-pood.
10.5 Carenoil e-pood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
10.6 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-maili aadressile carenoil@kleenoil.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
10.7 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
10.8 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
10.9 Tarbijal on õigus nõuda Carenoil e-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Carenoil e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Carenoil e-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, Tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

11. Tarbija õigus pöörduda Tarbijakaebuste komisjoni poole.
11.1 Kui e-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus e-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse Tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed leiate Tarbijakaitse kodulehelt. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduge Euroopa Liidu Tarbijate nõustamiskeskusse.